Ajánlott

2019/11/25

PMOxNIKE exhibition

G-Dragon PEACEMINUSONE és a Nike Air Force 1 PARA-NOISE megnyitó és kiállítás



November 23-án korei idő szerint este 7-kor, G-Dragon hivatalosan is visszatért az iparba és személyesen jelent meg Seoul-ban, egy privát divatrendezvényen, ahol részt vett egy "Live Art Performance"-en a Nike  sportmárkával.

G-Dragon divatmárkája a PEACEMINUSONE, a közelmúltban együttműködött a Nike-val, hogy az ikonikus Air Force 1 cipőjét új formává alakítsák át Air Force 1 PARA-NOISE (AF 1 PARA-NOIASE) néven. Az eseményen megünnepelték ezen cipők korlátozott kiadását, és mindössze 800 szerencsés személyt hívtak meg, melyeket úgy sorsoltak ki.

Az új cipők nem sokkal a megjelenésük után óriási népszerűségnek örvendtek, de eredetileg csak 818 párt tettek elérhetővé a "Shock Draw" nyertesek számára. Ez hosszú sorokhoz vezetett a Nike üzletben, a seoul-i Hondae-ben, és az online értékesítés közel 10 millió Won-ra emelkedett.



G-Dragon egy fekete öltönyben és a már lekopott cipőben vett részt az eseményen. Önmagához híven, félénken mutatta be magát. "Köszönöm, hogy eljöttetek Örülök, hogy látlak. G-Dragon vagyok. Még nem szoktam hozzá, de örülök, hogy látlak."

Mivel az eseményt a Peace Plaza-ban (Béke park) tartották, az MC rekérdezett erre is, hogy miért pont ezt a helyszínt választotta, amit egyébként egy insta posztjában el is 'mondott', csak koordinátákban adta meg a helyszínt. "A százszorszép a békét jelenti, nem igaz? Úgy gondoltam, hogy a virágok beleillenek."

Mikor megkérezték, hogy mi változott azóta, hogy belépett a katonságba: "Nos... Idősebb vagyok? Nem tudom, még nem tudom mi más. Úgy érzem megváltozott a légkör a műalkotások és az együttműködések szempontjából."

A Nike-val való együttműködése kapcsán megosztotta, hogy "Nagyon jól éreztem magam ezen a munkán, mert megértették a gondolataimat. Csak azt szeretném, hogy az emberek viseljék ezt a cipőt." Majd hozzá tette a Nike szolgenjét is, "Csak csináld! Csináljuk. Bármi is történik, úgy gondolom, hogy jó kipróbálni valamit, bármit is."


A helyszínen G-Dragon maga is alkotott, ugyanis cipőkből kirakta a Nike logóját. Majd elmondta, "Nagyon ideges voltam, ez különbözik attól a színpadtól, ahol mindig álltam. Unalmas volt, nem? Mellesleg, köszönöm, hogy itt maradtál és a szeretetet. Továbbra is megmutatom nektek a jó oldalam. ParaNoise... Szeretném, hogy szeresd, de elfogyott, ha kapsz egy új esélyt, szeresd újra."


 

Körülbelül 50 másik híresség is részt vett az eseményen, köztük G-Dragon sógora is Kim Min Joo és persze DaMi is. Továbbá Lee Jae Wook (színész), Lee Chung Ah (színésznő), Lee Sang Yoon (színész), Mirim Lee, Reddy (rapper), Kyung Soo Jin (színésznő), Park Jae Min (színész), Lee Shi Un (színész), Gyeongree (9MUSES) és a sminekese, DK (iKON),  AKMU testvár pár, Dara (volt 2NE1 tag), Kwon Hyun Bin (Viini), Bong Tae Gyu (színész), SooJoo (model), Hyoyeon (Girl's Generation), Heize (énekes), Giriboy (rapper) és a Kwon ikrek.


A Nike-val folytatott új együttműködésre adott hatalmas rekacióval G-Dragon megmutatta jelentős befolyási képességét, ami ezúttal nem csak az ázsiai országokat érintette, ugyanis globális értékesítés volt. Percek, de ázsiában másodpercek alatt keltek el a cipők. A Nike Air Force 1, elérte a történelem legmagasabb trendjét/keresését, mivel 2004 óta napjainkig számolják az adatokat és G-Dragon-nal való együttműködésük hatalmas ugrást jelentett számukra, amire az elmúlt 15 év során nem volt példa. A Hypebeast így fogalmazott egy cikkben: "G-Dragon nem csak egy K-Pop idol. A koreai divat megállt, miután bevonult. Ő a divat és a kultúra ikonja a zene felett."

Az országok, ahol az online értékesítés történt: Egyesült Királyság, Korea, Kína, Japán (másodpercek alatt fogyott el), Fülöp-szigetek, Malajzia, Indonézia, Vietnám, Szingapúr, Tajvan, India, Franciaország, Thaiföld, Svédország, Ausztria, Belgium, Svájc, Csehország, Németország, Dánia, Spanyolország, Finnország, Görögország, Magyarország, Írország, Oloszország, Luxemburg, Hollandia, Lengyelország, Portugália, Szlovénia, Kanada (8 perc), Ausztrália, Oroszország, Új Zéland, Dubaj, Chile, Szaud-Arábia (kb. 20 perc), Izrael, Mexikó, Törökország, Egyesült Államok (5 perc), Puerto Rico és Dél-Afrika. De ahol elérhető volt, ott el is fogyott a cipő. 3 szóval: Global Sold Out!

Természetesen a viszonteladók is megjelentek, ami megint csak rekordnak számít, ugyanis az eredeti ár 200$ volt, a viszonteladói ára pedig 3,400$. A Nike collabok közül övé a legmagassabb ár, ugyanis eddig Travis Scott vezette a listát 1,700$-ral.

De persze nem csak a bevételről szólt ez a nap. November 24-én a Nike kijelntette, "G-Dragon november 23-án egy adományozási ünnepségen keresztül, a PARA-NOISE műalkotást tartalmazó nemzet első 'művészeti pályát' az Olympic Park közösségének adományozta, ahol csak kosárpalánk volt az aszfalton. Nem csak a sportkörnyezet javítására törekszik, hanem magába foglalja a változás iránti reményt minden olyan közösségben, amely a sportot és a kultúrát élvezi, és reméli, hogy felszabadíthatják saját új inspirációjukat."

A tevékenység úgy is tekinthető, mint egy lépés arra, hogy újra
megünnepeljük a már meglévő cipők szimbolikus jelentését, amelyek G-Dragon és a Nike közötti együttműködés központjává váltak. Az Air Force 1 1982-ben a kosárlabdapályán való debütálása óta az inspiráció forrássává vált a művészet, a zene, a formatervezés és az utcai kultúra széles körében.

Az udvar közepén található körben egy nagy százszorszép van, amely a békét jelképezi, és a szélső oldalán található a "THE FLOWER IS THE YOUTH OF LIFE" (A virág az élet fiatalsága) kifejezés, valamint a cipőjébe beépített G-Dragon mű. A kosárpalánkok további energiát adnak a pályának a Nike szlogenjével a "Just Do It"-tal, melyet koreaiul írtak fel.

Ezen hozzájárulásán keresztül G-Dragon elmondta, "Remélem, hogy mindenki, aki élvezi a sportot és a kultúrát, nagyobb bizalmat szerez és maximalizálja képességét. Azt szeretném, ha kultúrájukat és energiájukat szélesebb körben megosztanák és tiszteletben tartják a jövőben."



A kiállítás mesébe illő volt a százszorszépekkel, de a fő elem mégis a műhely volt, ahol GD a cipőn dolgozott és amit számtalan videóban is láthattunk.



Ami pedig a hashtag trendet illeti, a #GDRAGONxNike és #PMOxNike hashtag-et használták, viszont nem volt cél, hogy világtrend legyen, mégis a 18. helyre került a GDRAGONxNike elnevezés, de több országban az első helyen volt.

G-Dragon insta feltöltése:







Une publication partagée par 권지용 (@xxxibgdrgn) le








Une publication partagée par 권지용 (@xxxibgdrgn) le








Une publication partagée par 권지용 (@xxxibgdrgn) le


További képek: ITT

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése