G-Dragon PEACEMINUSONE és a Nike Air Force 1 PARA-NOISE megnyitó és kiállítás

G-Dragon divatmárkája a PEACEMINUSONE, a közelmúltban együttműködött a Nike-val, hogy az ikonikus Air Force 1 cipőjét új formává alakítsák át Air Force 1 PARA-NOISE (AF 1 PARA-NOIASE) néven. Az eseményen megünnepelték ezen cipők korlátozott kiadását, és mindössze 800 szerencsés személyt hívtak meg, melyeket úgy sorsoltak ki.





A Nike-val való együttműködése kapcsán megosztotta, hogy "Nagyon jól éreztem magam ezen a munkán, mert megértették a gondolataimat. Csak azt szeretném, hogy az emberek viseljék ezt a cipőt." Majd hozzá tette a Nike szolgenjét is, "Csak csináld! Csináljuk. Bármi is történik, úgy gondolom, hogy jó kipróbálni valamit, bármit is."

Körülbelül 50 másik híresség is részt vett az eseményen, köztük G-Dragon sógora is Kim Min Joo és persze DaMi is. Továbbá Lee Jae Wook (színész), Lee Chung Ah (színésznő), Lee Sang Yoon (színész), Mirim Lee, Reddy (rapper), Kyung Soo Jin (színésznő), Park Jae Min (színész), Lee Shi Un (színész), Gyeongree (9MUSES) és a sminekese, DK (iKON), AKMU testvár pár, Dara (volt 2NE1 tag), Kwon Hyun Bin (Viini), Bong Tae Gyu (színész), SooJoo (model), Hyoyeon (Girl's Generation), Heize (énekes), Giriboy (rapper) és a Kwon ikrek.
A Nike-val folytatott új együttműködésre adott hatalmas rekacióval G-Dragon megmutatta jelentős befolyási képességét, ami ezúttal nem csak az ázsiai országokat érintette, ugyanis globális értékesítés volt. Percek, de ázsiában másodpercek alatt keltek el a cipők. A Nike Air Force 1, elérte a történelem legmagasabb trendjét/keresését, mivel 2004 óta napjainkig számolják az adatokat és G-Dragon-nal való együttműködésük hatalmas ugrást jelentett számukra, amire az elmúlt 15 év során nem volt példa. A Hypebeast így fogalmazott egy cikkben: "G-Dragon nem csak egy K-Pop idol. A koreai divat megállt, miután bevonult. Ő a divat és a kultúra ikonja a zene felett."

Természetesen a viszonteladók is megjelentek, ami megint csak rekordnak számít, ugyanis az eredeti ár 200$ volt, a viszonteladói ára pedig 3,400$. A Nike collabok közül övé a legmagassabb ár, ugyanis eddig Travis Scott vezette a listát 1,700$-ral.
De persze nem csak a bevételről szólt ez a nap. November 24-én a Nike kijelntette, "G-Dragon november 23-án egy adományozási ünnepségen keresztül, a PARA-NOISE műalkotást tartalmazó nemzet első 'művészeti pályát' az Olympic Park közösségének adományozta, ahol csak kosárpalánk volt az aszfalton. Nem csak a sportkörnyezet javítására törekszik, hanem magába foglalja a változás iránti reményt minden olyan közösségben, amely a sportot és a kultúrát élvezi, és reméli, hogy felszabadíthatják saját új inspirációjukat."
A tevékenység úgy is tekinthető, mint egy lépés arra, hogy újra
megünnepeljük a már meglévő cipők szimbolikus jelentését, amelyek G-Dragon és a Nike közötti együttműködés központjává váltak. Az Air Force 1 1982-ben a kosárlabdapályán való debütálása óta az inspiráció forrássává vált a művészet, a zene, a formatervezés és az utcai kultúra széles körében.
megünnepeljük a már meglévő cipők szimbolikus jelentését, amelyek G-Dragon és a Nike közötti együttműködés központjává váltak. Az Air Force 1 1982-ben a kosárlabdapályán való debütálása óta az inspiráció forrássává vált a művészet, a zene, a formatervezés és az utcai kultúra széles körében.



Ami pedig a hashtag trendet illeti, a #GDRAGONxNike és #PMOxNike hashtag-et használták, viszont nem volt cél, hogy világtrend legyen, mégis a 18. helyre került a GDRAGONxNike elnevezés, de több országban az első helyen volt.
G-Dragon insta feltöltése:
G-Dragon insta feltöltése:
További képek: ITT
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése