G-Dragon második együttműködése a NIKE-val újabb globális siker
A Nike hivatalos honlapján való megjelenés után, percek alatt elfogytak a cipők a világ több, mint 40 országában, néhol még a Nike weboldala is összeomlott a nagy forgalom miatt!
Ez egyáltalán nem meglepő, mivel már másodszor történt, egy évvel ezelőtt (2019 novemberében) G-Dragon kiadta első együttműködését a Nike-val, és pár perc alatt világszerte elfogytak a cipők. A hatalmának soha nem lassult le, a katonai szolgálat ellenére sem.
A Para-Noise 2.0 cipő gyorsan elfogyott, Kínában másodpercek alatt, így a neve 13 órán belül több mint 330 millió nézettségre nőtt Weibo-n (a tavalyi évhez képest összesen 150 milliószor nézték meg egy egész nap). Az Egyesült Államokban és Kanadában csak 6 percet vett igénybe a kiárusítás, Olaszországban néhány másodperc alatt és 11 perc alatt a Fülöp-szigeteken. Összesen csak 20 perc kellett ahhoz, hogy a cipő világszerte teljesen sold out-ot érjen el. Összesen 42 országban volt kapható keletről nyugatra. Más országokban a weboldal összeomlott, ezért a számok továbbra sem elérhetők.
G-Dragon részt vett egy kiadást megelőző eseményen is az együttműködésről, ahol beszélt a zenéről, a Nike cipőjével kapcsolatos gondolatairól és arról, hogy 2021-re mi a kívánsága (bejegyzés).
Beszélt arról is, hogy az új design reflektálja az önkifejezés szabadságát és a kreatív ötletek cseréjébe vetett hitét.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése